Makkelijk lezen pagina GOUD

01 december 2026

Wat weet jij over gezondheid, bewegen, slapen, eten en gelukkig zijn?

Al meer dan 14 jaar werkt Amarant samen met GOUD. 
Dit doen we om de gezondheid van mensen met een verstandelijke beperking te verbeteren.
Dit wordt gedaan door het doen van onderzoek.

 

De website van GOUD

Op de website van GOUD staat nu de 'MAKKELIJK LEZEN'-pagina. 
Hier vind je begrijpelijke informatie.
Deze is speciaal gemaakt met het Servicepunt cliënt medezeggenschap van Amarant.

 

Zo kom je meer te weten over verschillende onderzoeksthema’s. Zoals; gezondheid, bewegen, slapen, voeding en mentaal welzijn.

 

Wist je bijvoorbeeld dat een klein beetje meer bewegen al zorgt voor een betere gezondheid? 
Maar dat is nog niet alles.
We willen ook graag dat cliënten actief kunnen deelnemen aan het verbeteren van GOUD-onderzoek.

 

Benieuwd? 

 

Neem hier een kijkje